بسته های عیدانه در بین خانوارهای نیازمند توزیع می شود 
بسته های عیدانه در بین خانوارهای نیازمند توزیع می شود 

بسته های عیدانه در بین خانوارهای نیازمند توزیع می شود 

یحیی جرگه نارویی گفت: به مناسبت ولادت حضرت زینب (س) و شب یلدا با جلب کمک های مومنانه خیرین و مردم، بسته های عیدانه در بین خانوارهای نیازمند توزیع می شود.
شناسه خبر : 1005661 تاریخ انتشار : ۳۰ آذر ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۰:۰۹

«یحیی جرگه نارویی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: به مناسبت ولادت حضرت زینب (س) و شب یلدا با جلب کمک های مومنانه خیرین و مردم، بسته های عیدانه در بین خانوارهای نیازمند توزیع می شود.






مدیر کانون فرهنگی هنری خادمین اهل بیت (ع) روستای تمبت پائین قلعه گنج افزود: این بسته ها شامل میوه هایی همچون پرتقال، سیب درختی، هندوانه و جعبه شیرینی است تا در این میلاد با سعادت کام نیازمندان شیرین شده و لبخندی بر لبان آنها بنشیند.







وی با بیان این مطلب که کمک به فقرا و نیازمندان یکی از موارد مورد توجه و تاکید اهل بیت (ع) است، اظهار کرد: بسته های عیدانه با حفظ کرامت نیازمندان درب منازل آنها تحویل می شود.







جرگه نارویی ابراز کرد: علاوه بر این نیز با همت اعضای کانون، فضای بیرونی مسجد و محله متناسب با میلاد حضرت زینب (س) آذین بندی شده و امروز از گلدسته های مسجد مولودی پخش می شود.






مدیر کانون فرهنگی هنری خادمین اهل بیت (ع) روستای تمبت پائین قلعه گنج با اشاره به فعالیت های اجتماعی کانون، بیان کرد: در راستای طرح ملی ایران قوی، کمک به فقرا و نیازمندان و فرهنگ سازی در این زمینه، از اولویت برنامه های کانون به خصوص در ایام کرونایی است.






مدیر کانون فرهنگی هنری خادمین اهل بیت (ع) روستای تمبت پائین قلعه گنج اظهار کرد: به همین منظور تاکنون با فراخوان در فضای مجازی نسبت به جلب کمک های مومنانه خیرین اقدام شده و با این کمک های مومنانه سبد غذایی تهیه کرده و در بین خانوارهای نیازمند با اولویت محله مسجد توزیع کردیم.



 

وی در خاتمه عنوان کرد: ظرف چند روز گذشته با کمک مومنانه فردی نیکوکار، قریب ۱۲ سبد غذایی شامل اقلامی همچون برنج، روغن، ماکارونی و رب گوجه فرنگی خریداری شده و سپس در بین نیازمندان روستا توزیع شد.

پایان پیام/ 586